Voorkom Tipe 2-Diabetes

Voorkom Tipe 2-Diabetes

This article is also available in English

Tipe 2-diabetes is grootliks voorkombaar – hier is hoe om die siekte te vermy

Om met tipe 2-diabetes te leef kan jou alledaagse lewe ontwrig – jy moet altyd waaksaam wees. Jy moet altyd bedag wees op wat jy eet en jy moet jou bloedsuikervlakke ‘n paar keer ‘n dag nagaan. Tipe 2-diabetes veroorsaak ook ‘n verskeidenheid ernstige gesondheidskomplikasies wat hartsiekte en bloedvatsiektes, amputasie, blindheid en niersiekte insluit.

Jy sal met diabetes gediagnoseer word as jou bloedsuikervlakke chronies hoog is. Die hormoon, insulien vervoer glukose uit jou bloedstroom na jou selle. Wanneer jou liggaam nie genoeg insulien produseer nie of nie die insulien wat dit maak effektief kan gebruik nie, styg jou bloedsuikervlakke.

Gelukkig is daar baie wat jy kan doen om die aanvang van hierdie siekte stop te sit. Om ‘n paar leefstylveranderinge aan te bring, kan diabetes teestaan, selfs al is jy geneties vatbaar vir die siekte. Sommige risikofaktore is binne jou beheer.

 

Hier is vier leefstylveranderinge wat jy kan maak om diabetes te voorkom:

1. Beheer jou gewig

Die grootste oorsaak van diabetes is vetsug. Om oorgewig te wees verhoog jou kanse om diabetes te ontwikkel sewevoudig. Mense in een groot studie het hul risiko om diabetes te ontwikkel met byna 60% verminder nadat hulle ongeveer 7% van hul liggaamsgewig verloor het. Die American Diabetes Association beveel aan om ten minste 7% tot 10% van jou liggaamsgewig te verloor.

For a free diet eBook

2. Beweeg

Gereelde fisiese aktiwiteite kan jou help om gewig te verloor. Jou liggaam sal meer glukose gebruik wanneer jy aktief is en dit sal jou bloedsuikervlakke verlaag. Om aktief te wees sal ook jou selle se sensitiwiteit vir insulien verhoog.

      • Oefening

Jy hoef nie tot die punt van uitputting te oefen nie, jy moet net jou hart vinniger laat klop. Dit is die beste om aërobiese oefeninge te doen, soos hardloop, swem of dans. Studies het getoon dat ‘n vinnige stappie vir ongeveer 30 minute elke dag die risiko om diabetes te ontwikkel met 30% verminder.

      • Moenie te lank stilsit nie

Onderbreek lang tydperke van stilsit deur ‘n stappie deur die tuin te neem, die wasgoed op te hang of die vloer te vee. Probeer om elke halfuur rond te beweeg. Jy kan ‘n alarm op jou foon stel om jou te herinner om op te staan ​​en te beweeg.

Om baie televisie te kyk kan veral skadelik wees. Elke twee uur wat jy TV kyk in plaas daarvan om iets meer aktiefs te doen, verhoog jou kanse om diabetes te ontwikkel met 20%. Mense wat baie tyd voor die TV spandeer, is meer geneig om meer te eet en vetsug te ontwikkel.

3. Verander wat jy eet

Eet meer vesel:

Volgraan, vrugte, groente en boontjies is ryk aan vesel. Veselryke kosse bevorder gewigsverlies en verlaag die risiko van diabetes.

Die voordele van vesel sluit in:
          • Vertraag die opname van suikers en verlaag bloedsuikervlakke
          • Meng in met die absorpsie van dieetvet en cholesterol
          • Help jou om minder te eet omdat veselryke kosse meer vullend en energieryk is.

Aan die ander kant kan die eet van baie verwerkte voedsel tot diabetes lei. Voorbeelde van verwerkte voedsel sluit in:

          • Witbrood
          • Wit rys
          • Oliebolle (Doughnuts)

Leer meer oor kosse wat diabete nie moet eet nie…

Eet meer gesonde vette:

Daar is verskillende soorte vette. Sommige kan jou help om diabetes af te weer, terwyl ander die ontwikkeling van diabetes kan aanspoor. Jy wil mono-onversadigde en poli-onversadigde vette (onversadigde vette) eet. Bronne van onversadigde vette sluit in plantaardige olies, neute, sade en vetterige vis.

Sommige skadelike vette word gevind in margarien en in produkte wat “gedeeltelik gehidrogeneerde plantaardige olie” as ‘n bestanddeel op die etiket gelys het.

Leer meer oor eetgewoontes om diabetes te veg…

4. Hou op rook

Sommige studies het bevind dat rook jou kanse op diabetes met 50% verhoog. ’n Oorsig van studies in die 2019-uitgawe van Diabetology & Metabolic Syndrome dui daarop dat sigaretrook in minstens 25 miljoen gevalle wêreldwyd die hoofoorsaak van die ontwikkeling van diabetes was.

 

Samevatting

Jy kan tipe 2-diabetes afweer bloot deur sommige gewoontes te verander. Die beste manier om dit te doen is om jou gewig te beheer aangesien vetsug die grootste risikofaktor is. Om baie veselryke kosse te eet, kan jou help om langer versadig te voel. Vesel vertraag ook die opname van suiker. As jy oefening by jou daaglikse roetine kan insluit, sal jy ook jou kanse om diabetes te kry verminder.

 

Wat is Manna Blood Sugar Support?

Die Manna Blood Sugar Support is ‘n natuurlike gesondheid aanvulling wat uit die peule van die Prosopis (Mesquite) boom gemaak word, en dit het geen negatiewe newe-effekte soos baie chemiese alternatiewe het nie.

 

Hoe werk Manna Blood Sugar Support?

Manna Blood Sugar Support meng met die kos wat ons eet en stel die suiker stadig uit hierdie kos in die bloedstroom vry. Wat dit beteken, is dat die bloedsuiker vlakke in die liggaam nie skielik opskiet nie, en die pankreas nie hoef ‘n klomp insulien vry te laat nie.

Nog ‘n ding om te doen wanneer jy probeer om jou bloedsuikervlakke stabiel te kry, is om op te hou om die ongelooflike effek van die Manna Blood Sugar Support te bestry deur dinge te eet wat heeltyd probeer om jou bloedsuikervlakke te skiet.

Volg ‘n gesonde dieet soos die een wat jy in die GRATIS Manna Dieet e-boek kan kry. Neem dan ‘n Manna Blood Sugar Support tablet of twee met elke ete, en dit sal help om te verhoed dat jou bloedsuiker deur die dak skiet.

As jy jou bloedsuikervlakke wil balanseer en gewig verloor, kry Manna Blood Sugar Support NOU by enige van hierdie winkels of aanlyn-winkels:

 

Waar kan ek Manna Blood Sugar Support koop?

Print Friendly, PDF & Email

More articles

Leave a Reply