Suiker Laat Ons Gewig Optel, Maar HOEKOM?

Suiker Laat Ons Gewig Optel, Maar HOEKOM?

Ons weet dat suiker ons laat gewig optel, maar waarom presies gebeur dit? 

 

‘n Teelepel suiker bevat 16 kalorieë, wat nie na veel klink nie. Maar dit is egter verstommend hoe vinnig dit ophoop tot ‘n baie groot syfer.

Wanneer ons probeer om gewig te verloor, tel elke kalorie. Een van die grootste dinge wat ons verby moet kom, is die idee dat “suiker” net die ding is wat ons in ons koffie gooi. Suiker is oral. Selfs in goed wat glad nie eers soet is nie.

 

Hier is vyf feite oor suiker wat kan help met gewigsverlies pogings…

  1. Die verband tussen suiker en gewigstoename

Wanneer ons in ag neem dat byna alle diëte neerkom op “kalorieë verteer teenoor kalorieë verbrand”, is dit nie moeilik om te sien hoe suiker gewigstoename veroorsaak nie. Aangesien bygevoegde suikers ‘n toename in kalorieë in jou kos veroorsaak, is dit ‘n massiewe bydraer tot jou daaglikse kalorie-inname.

  1. ‘n Formule vir Gewigsverlies

As ‘n basiese reël, kan die verbranding van 3500 kalorieë jou ongeveer 0,5 kg verbrand. Dit beteken dat as jy 10 teelepels suiker (16 kalorieë) sny, sal jy 160 kalorieë per dag uitsny. En dit dra by tot 1120 kalorieë per week.

Dit kan beteken dat jy elke 3 weke ‘n halwe kilogram verloor deur slegs 10 teelepels suiker per dag uit te sny!

En natuurlik, as jy meer suiker per dag uitsny, kan jy ‘n vinniger gewig verloor.

  1. Algemene Bronne Van Suiker

Die eerste stap om suiker uit jou dieet uit te sny, is om die voor-die-hand-liggende bronne van suiker te beperk of selfs te heeltemal uit jou dieet te sny.

Dit sluit dinge in soos koeldrank, koekies, koek, roomys, en ander nageregte.

Soos genoem, hoef jy dit nie heeltemal uit jou dieet te verwyder nie, maar verminder die aantal kere per week wat jy dit eet, en eet ook ‘n kleiner porsie as gewoonlik.

  1. Versteekte Suiker

In die meeste gevalle is dit kosse wat nie soet smaak nie, so jy sal nie regtig verwag dat dit suiker bevat nie. Om die bygevoegd suiker van sulke tipe kosse te vermy, is dit belangrik om die etikette van die produkte te begin lees voordat jy dit koop. Wees versigtig vir  dinge soos slaaisous, braai marinades en souse, tamatiesous, en mayonnaise, aangesien hulle dikwels baie suiker bevat.

Lees die “voedingsfeite” gedeelte van die etiket om seker te maak dat jy die een met die laagste suikerinhoud kry.

  1. Hoe om Suiker “Cravings” te Voorkom

Suiker is hoogs verslawend en baie moeilik om op te hou gebruik. Daar is ‘n paar gesonde maniere om die suikerbehoeftes te stop en suiker uit jou dieet te verwyder. Eerstens, beveel ons ‘n hoë-vet, lae-koolhidraat dieet aan.

Deur die Manna Blood Sugar Support saam met elke ete te gebruik, kan suiker- en kos drange (Cravings) beheer word en die eetlus ook onderdruk word. Dit help die liggaam om die suiker van die kos wat ons eet stadig vry te stel, wat beteken dat dit die bloedsuiker vlakke balanseer. Sodra dit bereik is, voel die liggaam nie dat dit suiker nodig het vir ‘n energieverbetering nie. Dan kan die gewigsverlies begin!

Stop die kosdrange met Manna Blood Sugar Support

      • Help om insulienweerstandigheid om te draai.
      • Help om bloedsuiker vlakke terug te kry na normaal.
      • Dit help om die opname van glukose in die bloedstroom te vertraag.
      • Help om die liggaam se behoefte vir insulien te verlaag.
      • Gee jou volhoubare hoë energievlakke.

“Ek kan regtig voel dat die pille my help, ek het nie daardie gevoel dat ek gedurig wil eet nie. Ek kan al klaar sien dat ek begin gewig verloor. Baie dankie.” – Onbekend

“Ek is baie gelukkig met die produk en indien ek wel vergeet om dit te neem laat my liggaam my gou besef iets kort nou. Help baie met my water retensie.” – Joey

“Ek gebruik nou die produk so vir amper 2 weke. Voel baie goed, en het nie meer daai “cravings” nie.” – Onbekend

“Ek gebruik die pille nou vir 2 weke en ek het regtig nie meer “cravings” nie. Voel baie goed!” – Juarita

Kry die Manna Blood Sugar Support by enige van hierdie winkels: 

More articles

Leave a Reply