Wanneer Verander “Oorgewig” in “Vetsug”?

Wanneer Verander "Oorgewig" in "Vetsug"?

Daar is ‘n fyn lyn tussen oorgewig wees en vetsug. 

 

Maar wanneer tree ons oor daardie lyn? En wat kan ons daaraan doen?

Baie mense neem aanstoot wanneer hulle as vetsug gediagnoseer word, want hulle dink dat daar met hul gewig gespot word. Dit gaan egter nie net oor gewig nie – dit is ‘n ernstige kwessie en ‘n groot gevaar vir jou gesondheid!

Vetsug word gewoonlik gediagnoseer deur gebruik te maak van die liggaamsmassa indeks (BMI), en jy word as vetsugtig geklassifiseer as jou BMI meer as 30 is. ‘n BMI tussen 25 en 29.9 beteken jy is oorgewig en dat jy reeds na maniere moet kyk om gewig te verloor voordat dit tot vetsug lei.

 

Hoe Beïnvloed Vetsug Jou Gesondheid?

Vetsug kan gepaardgaan met ‘n klomp ander gesondheidskwessies, wat ook ‘n aanduiding kan wees dat jy ernstig na jou gewig moet kyk.

Hierdie gesondheidskwessies sluit in:

  • Hoë bloeddruk
  • Hartsiekte en beroerte
  • Tipe-2 diabetes
  • Hoë cholesterolvlakke
  • Gewrigsprobleme
  • Sukkel om asem te haal
  • Slaap apnee
  • Galstene.

 

Hier is 9 wenke om vetsug te voorkom:

  1. Stel realistiese en haalbare doelwitte

Dit is goed om ‘n doelwit te hê, maar is dit ‘n realistiese een? Daardie onmenslike hoeveelheid kilogramme wat jy wil verloor is dalk net genoeg om jou heeltemal van stryk te kry om jou doel wit te bereik.

Stel maandelikse, weeklikse en selfs daaglikse doelwitte vir jouself op, nie net om gewig te verloor nie maar ook om gesond te eet. Jy weet wat jy in ‘n sekere tydperk kan bereik en hou daarby.

  1. Maak jou koskas skoon

Maak skoon en gooi weg! Skenk daardie hoog in kalorieë kos aan die welsyn, so verminder jy die versoeking binne armlengte. Koop gesonde kos in plaas van dit wat jy weet jou in die versoeking gaan lei. 

  1. Sit ‘n groot bak vrugte op die toonbank neer

Net die kyk na daardie lekkerte sal jou herinner om gesond te eet, en ook om jou daaglikse porsie vrugte te neem. Dit is ook makliker om ‘n gesonde keuse te hê wanneer daardie lus vir die verbode arriveer. Maar pasop vir te veel van ‘n goeie ding – selfs die gesonder suiker in vrugte kan negatiewe effekte hê as mens te veel daarvan eet. 

  1. Maak seker om genoeg te slaap

Het jy geweet dat indien jy nie genoeg kwaliteit slaap kry nie, jy gewig kan optel?

Die beste manier om te sorg dat jy genoeg slaap kry is om in ‘n roetine te kom.  Gaan slaap op dieselfde tyd elke aand en staan elke oggend dieselfde tyd op.

  1. Groente bly nog steeds jou beste vriend

Groente is volg goedheid! Vesel, vitamiene en voedingstowwe – eet gesond en eet gereeld.  Gebruik ‘n groente as ‘n lae kalorie peuselhappie.

  1. Eet vars

Boeremarkte en “slow markets” neem toe in gewildheid en die vars groente en vrugte daar beskikbaar is oor die algemeen meer gesond as die wat jy in ‘n supermark sal koop. Koop vars en organies wat vry is van preserveermiddele en wat beter smaak as hul geprosesseerde familie!

  1. Tel jou kalorieë

Indien jy minder kalorieë inneem as wat jy verbrand sal jy gewig verloor! Ons Manna Lae Kalorie Eetplan is gratis om af te laai op jou tablet of rekenaar en begin sommer nou om daardie winter vetjies af te skud. 

  1. Oefening kan lekker wees

Indien jou leefstyl dit nie toelaat of jy nie daarvoor lus het om vier uur soggens in die gim te wees nie, gaan dit nie gebeur nie.

Daar is soveel maniere om oefening te doen, sonder dat dit na oefening voel.

Gaan stap ‘n ver ent langs die strand, gaan swem of neem die hele familie vir ‘n heerlik fietsry deur ‘n park of êrens in die natuur. Dit is altyd beter om saam met vriende en familie te oefen, julle kan mekaar motiveer en aanspreeklik hou vir daardie ekstra motivering.

  1. Manna Blood Sugar Support

Die Manna Blood Sugar Support is ‘n natuurlike gesondheid aanvulling wat uit die peule van die Prosopis (Mesquite) boom gemaak word, en dit het geen negatiewe newe-effekte soos baie chemiese alternatiewe het nie.

 

Hoe werk Manna Blood Sugar Support?

Manna Blood Sugar Support meng met die kos wat ons eet en stel die suiker stadig uit hierdie kos in die bloedstroom vry. Wat dit beteken, is dat die bloedsuiker vlakke in die liggaam nie skielik opskiet nie, en die pankreas nie hoef ‘n klomp insulien vry te laat nie.

Nog ‘n ding om te doen wanneer jy probeer om jou bloedsuikervlakke stabiel te kry, is om op te hou om die ongelooflike effek van die Manna Blood Sugar Support te bestry deur dinge te eet wat heeltyd probeer om jou bloedsuikervlakke te skiet.

Neem dan ‘n Manna Blood Sugar Support tablet of twee met elke ete, en dit sal help om te verhoed dat jou bloedsuiker deur die dak skiet.

 

Kyk bietjie wat sê die verbruikers…

“I will like to take this opportunity and thank Manna Products for giving me my life back. I started using the Manna shake & Blood sugar support on the 03 May 2017, my weight was 150 kg’s and I weigh every Monday. Today I am 144.8 kgs. I feel light and have energy all day long and sleep well at night. I follow all the advice that you send to me and other ways to eat healthily and enjoy life. Manna Works!!!!” – Lizzie

“I just had the new Chocolate shake with milk instead of yoghurt… absolutely delicious!” – Joan

“My wife and I have been using the Manna now for just over a year. We both lost more than 20 kgs using it as a meal replacement twice a day. The change in formulation last year did not enhance the taste. As a matter of fact, I was looking to go elsewhere. However, this new formulation tastes great and we will continue to use it. Would be nice if your retail outlets got the new formulation as I don’t drink the old one. But I must say, ordering from the factory has been great with speedy delivery.” – Danie de Waal

As jy jou bloedsuiker vlakke wil beheer, kry Manna Blood Sugar Support NOU by enige van hierdie winkels of aanlyn-winkels:

More articles

Leave a Reply